Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--
Darmowa dostawa!Podsumowanie zamówienia
Suma 0 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)
W Woodie Tales możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. To prawo przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom uprzywilejowanym.
Jak zwrócić produkt?
-
W ciągu 14 dni od otrzymania paczki poinformuj nas o odstąpieniu od umowy.
Możesz to zrobić mailowo na adres: kontakt@woodietales.pl
W treści podaj:
-
imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
nazwę zwracanego produktu.
Możesz skorzystać z gotowego formularza zwrotu z regulaminu (nie jest obowiązkowy).
Mailowo otzrymasz od nas adres do zwrotu.
Paczka powinna zostać wysłana nie później niż 14 dni od zgłoszenia zwrotu.
Koszty zwrotu
Koszt odesłania produktu pokrywa Kupujący.
Jeśli wybierzesz droższą formę dostawy niż najtańsza dostępna — różnica nie jest zwracana.
Zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu zwracanego produktu zwracamy pieniądze w ciągu 14 dni, tą samą metodą płatności, której użyto przy zamówieniu (chyba że ustalimy inaczej).
Kiedy zwrot nie jest możliwy?
Nie można zwrócić produktów m.in.:
-
wykonanych na indywidualne zamówienie,
-
zapieczętowanych ze względów higienicznych, jeśli opakowanie zostało otwarte,
-
które po otwarciu zostały nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Pełna lista wyjątków znajduje się w Regulaminie (par. 8).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REKLAMACJE
Jeśli produkt jest niezgodny z umową, możesz złożyć reklamację. Dotyczy to zarówno Konsumentów, Przedsiębiorców uprzywilejowanych, jak i pozostałych Kupujących (z różnicami wynikającymi z przepisów).
Jak zgłosić reklamację?
Wyślij zgłoszenie na adres: kontakt@woodietales.pl
Podaj:
-
imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
opis wady,
-
kiedy wada została zauważona,
-
zdjęcia (opcjonalnie, ale przyspieszają proces).
Co dalej?
Odpowiadamy na reklamację w ciągu 14 dni.
Jeśli wada jest uzasadniona, klient uprzywilejowany może żądać:
-
naprawy,
-
wymiany,
a w niektórych przypadkach: -
obniżenia ceny,
-
odstąpienia od umowy (zwrotu pieniędzy).
Szczegółowe zasady opisuje Ustawa o prawach konsumenta (sekcja 5a).
Odesłanie reklamowanego produktu
Mailowo otrzymasz informację o adresie do zwrotu.
Kupujący uprzywilejowany nie ponosi kosztu odesłania — wysyłkę pokrywa Sprzedawca.
W przypadku Kupującego nieuprzywilejowanego koszt odesłania może leżeć po stronie Kupującego (zgodnie z Kodeksem cywilnym).